Pásla ovečky. Aneb O spícím pasáčkovi.

Milí rodiče,

je za námi konec dalšího týdne a s ním i pravidelný report. Tento týden byl věnován převážně pohádkovému příběhu O spícím pasáčkovi. Děti navázaly na to, co už většinou znají z loňského roku. Zeptejte se, jak se k nám pasáček dostal, jak se jmenuje řeka, město, most po kterém přešel, koho a na co se zeptal, co se mu nelíbilo, co musel udělat, aby se mu splnilo přání a proč je zakletý a už 300 let spí? Kdo a jak ho může vysvobodit. Jestlipak to předškoláci v pátek dokázali? Co budou vyprávět?

Kdo je tedy pasáček a co je jeho práce. Kde se pasou ovečky, kozy a čím se živí? Jak se jmenují celé zvířecí rodiny? Ke komu patří kůzle a ke komu jehně?

Les děti společně vytvořily tisknutím stromů z molitanu a stavbou z kostek. Ovečky vznikaly motáním vlny, grafomotorickým cvičením na papíře a pomocí říkanky. S výrobou ohrady pomohla nová stavebnice, nůžky, lepidlo, kostky a klacíky. Stříháním vznikly puzzle, které si děti poskládaly a nalepily. Celým týdnem nás provázela písnička Houfem ovečky, při níž nechyběl pohyb. Pohyb je také každodenní součástí dne a to nejen při tělovýchovných chvilkách, pobytu venku, ale také při pravidelném pátečním cvičení.

Stále si osvojujeme a opakujeme třídní pravidla, což se nám většinou daří. Starší děti pomáhají mladším, jídlo alespoň ochutnáme, mluví jedna pusa, kapky z rukou patří do umyvadla, hračky se uklízejí, chodíme pomalu…, ale hlavně se snažíme být všichni kamarádi.

Užijte si víkend Saša, Míša, Lenka, Léňa a Brunda

PS: v pondělí nás čeká program ,, Jak si správně čistit zoubky“ ( prosíme zubní kartáček v sáčku), ve čtvrtek program ,, Bubnování“ a v pátek první narozeninový den.

Od pondělí budeme vybírat peníze na solničku. Děkujeme.