Šlapu si to do školky…

Ahoj Veverky, už se nám přiblížil čas setkání. Připomeneme si, co už ze školky známe, co jsme možná trochu pozapomněli, množná se i dozvíme něco, co ještě nevíme. Jdeme na to?

,,Šlapu si to do školky, pro kluky a pro holky, tam se na mě všichni těší, tam mám i své bačkorky.“ Jak se ještě můžeš dostat do školky? Vymysli třeba i fantastické a méně pravděpodobné způsoby dopravy a předveď při opakování básničky. (jedu, plavu, skáču, letím, hopsám, poskakuji, plazím se, lezu, …)

Připomeňte si dny v týdnu – které dny se chodí do školky (pondělí – pátek), kolik ještě nocí se vyspím, které dny budu doma? (sobota – neděle) Jak se které dny jmenují?
Jaký je měsíc? Jak se jmenuje? Podle čeho dostal své jméno?
A jaké máme roční období? Co se děje na jaře? Jak poznám že je jaro?

V tomto týdnu se pokusíme vzpomenout na naše kamarády ze školky. Pomocí fotek zkuste pojmenovat ostatní děti ze třídy. Vzpomeňte si na kamaráda či kamarádku a pokuste se ho namalovat, nakreslit nebo třeba vymodelovat. Dokázali by jste postavit kamaráda z kostek?

Připomeňte si i různé hry, hračky, pomůcky a materiály, které ve školce máme. Poznáte, co je na fotografiích? Víte, na jakou činnost bychom to využili? Do jakého centra pomůcka patří? Máš podobnou nebo dokonce stejnou věc z fotografie doma? Využij ji – ke hře, k vyrábění, k povídání,…

Dalším připomenutím ti můžou být značky. Poznáš jaká značka komu patří? Dokážeš určit nadřazená a podřazená slova? Jaká značka patří mezi zvířata, dopravní prostředky, věci, hračky, jídlo – ovoce?

A nakonec si připomeňme hodnocení. Tento týden jsi s rodiči pracoval/a na rozvoji paměti. Jak se ti dařilo vzpomínání? Jakého smajlíka by jsi použil? Zeleného, červeného, modrého? Namaluj ho.

Tento týden se více než kdy jindy hodí procházka ke školce. Pamatuješ si cestu? Víš jak se do školky dostaneš?

Pokud se podaří vyfotit děti při aktivitě a dopsat pár slov, prosím Míše do čtvrtečního večera. Děkujeme.
Míša, Saša a Lenka